петък, 7 март 2008 г.

Как да преодолееш съпротивата на жена при флирт

Всеки от нас се е сблъсквал с това безсмислено понятие “уважаване правото на жената да откаже” на ухажването. Но имайте предвид, че много често женското “не” се използва само за свързване между думите и нищо не означава.
Веднъж, например, то може да означава - не искам да изглеждам лесна. Може понякога дори да го чуете: “Аз да не струвам пет пари”. В такива случаи можете да възразите: “Тогава ще доплатя”.
Може обаче да означава и: “Не съм сигурна, че искам точно сега и точно с този партньор”.
Или пък: “Страхувам се от секса”.
Каквото и да означава във всеки конкретен случай, в природата съществуват само два най-лоши начина на поведение, които в никакъв случай не трябва да избираме, ако сме решили да ликвидираме съпротивата на жената.
А тези два неприемливи начина са:
1 Да започнеш да спориш с жената по този повод
2 Да се предадеш и да замълчиш
Най-доброто, което можеш да направиш - това е да се съгласиш сега, а след това да опиташ още веднъж. Ако тя просто се страхува, да не я помислиш за леко или евтино момиче, то на втория, третия път непременно ще се получи.
Общо взето, не е проблем малко да почакате. Истински проблем изниква, ако избраната от вас дама:
1 Винаги в живота си е имала сериозни проблеми със секса
2 Когато просто те намира за непривлекателен
В първия случай проблемът ти е не просто голям, а огромен. Ако си се натъкнал на нещо такова, откажи се веднага - какво може да получиш, дори и да я спечелиш?
Най-доброто за теб е учтиво да изпратиш такава дама (с поглед) и да изхвърлиш телефона й в кошчето за боклук, а светлия й образ - от паметта си.
Ако самият ти не си привлекателен за жените, които имат, горе долу, положително отношение към секса, то имаш шанс да успееш. Нека да разгледаме няколко вида поведение по повод нейната декларация: “Ти просто не си мъж моя тип”.
Метод №1: Ако
1 Това е най-злобния и хитър метод от всички, които са ми известни
2 Това е нещо като водородна бомба в арсенала ти.
Той действа на принципа, че ако си успял да предизвикаш външните физиологични прояви, съответстващи на определеното състояние, то човек в действителност ще изпита това състояние.
Ето как действа това…
Опитал си и тя те е отхвърлила. Сега е необходимо да действаш изключително меко. Кажи й, че не си разбрал правилно поведението й, че не си оценил правилно погледите, които ти хвърля.
Изясни всичко, като играеш ролята на “не много умен”, нещо от сорта:
Прости ми. Аз съм истински пън, не разбирам собственото си поведение по отношение на жените. Може би, ти ще ми помогнеш? Разбирам, че това звучи глупаво, но повече не искам за правя такива грешки с жените.
Сигурен съм, че тя ще се съгласи да помогне. А сега й задай следните “ключови въпроси” за събиране на важна информация.
Спомни си, моля те, кога си била с мъж, който истински ти е харесвал? Можеш ли да ме погледнеш така, както тогава си гледала него?
Вероятно отначало тя ще се засмее, но после ще те погледне именно по този начин.
Добре… А можеш ли да ми покажеш как са изглеждали устните ти?… Били са леко отворени, нали?… А главата ти? Аха, ти леко си накланяла главата си?… Добре… А как си дишала? Можеш ли да ми покажеш?… А как си седяла? В каква поза? “А какво си чувствала? Затвори за секунда очи - какво си усещала в тялото си?… Как започна?…
В тази точка имаш шанс да поставиш котва на тези чувства, а после да направиш нов опит, като включиш тази котва. Връзката може да е, например, такава:
А когато те докосваше ето така, какво чувстваше ти тогава?…
В този момент се опитай да направиш още един опит.
Метод № 2: Да дефинираш смисъла на ситуацията
Този подход изисква по-голямо словесно изкуство от предишния. Ако жената се опита да се измъкне с : “Просто не ми харесваш”, отговорът ти може да е такъв:
Но, значи сега ти имаш безпрецедентната възможност да разшириш границите и да увеличиш количеството хора, с които можеш да получиш радост и удоволствие.
Това ще я озадачи. Ти си взел отрицанието и си го превърнал в потвърждение на възможността за нейното позитивно развитие. Ти си намерил в отказа й да преспи с теб позитивна причина, която я поставя в уязвимо положение.
Метод №3: Последствията
При този метод й показваш последствията от нейното поведение:
Когато ми говориш така, аз те искам все повече и повече, защото жените, които ме отхвърлят ми харесват още повече.
Какво й остава да направи на бедната жена? Ти й даваш да разбере, че когато те отблъсква, само влошава нещата.
Бедната жена никога не може да спечели!
Метод №4: Шок
Този метод се основава на разрушаването на привичните й стереотипи.
В този случай казвате с желязна интонация, тип Арнолд Шварценегер в ролята на Терминатора:
Непривлекателен ли? А нима съм твърдял, че искам да ме харесваш? Малко ме вълнува това, скъпа, искам само добър секс с теб!
А след това продължи с опитите си.
Метод № 5: Хумор
В този случай също разрушаваш стереотипите й, но го правиш много по-меко. Учтиво кажи:
Прости ми, моля те. Извинявай.
Стани и отиди в другата стая, направи си шапка от вестник, върни се и кажи:
Ето виж - и покажи шапката - нямаш ли снимка на този, който ти харесва, за да я залепим тук.
Докато се смее продължи с опитите си

Няма коментари: